
Goed (voor de) boeren
voor Supportive Agriculture
Een logo zorgt ervoor dat je jouw bedrijf passend visueel presenteert. Een logo communiceert niet alleen de naam, maar ook de persoonlijkheid, sfeer en insteek van een bedrijf. Naast een logo kan je de huisstijl uitbreiden met lettertypes, kleuren, iconen en patronen. Zo breng je jouw onderneming visueel professioneel naar buiten.
Vind je het lastig om je bedrijf samen te vatten in een logo en huisstijl? Samen komen we eraan uit! Waarom zeg ik ‘samen’? Jij kent jouw onderneming het beste, dus ik heb jouw kennis nodig om tot het meest uitgesproken resultaat te komen.
Joris was niet helemaal tevreden met zijn oude logo. Daarom vroeg hij hulp om het net even wat te updaten. Het resultaat? Helemaal anders, maar wel naar wens! Zo oogt hij direct professioneel op zijn socials.
De uitdaging in deze opdracht was de combinatie tussen digitaal en agricultuur. Door verschillende mogelijkheden te bespreken kwa beeldmerk én slogan, past de combinatie het beste bij de onderneming van Joris.